اخبار

همایش روز ملی آزمایشگاه و پیام قدردانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان

۱۴۰۱/۰۱/۳۱

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در پیامی از همه دست‌اندرکاران همایش مجازی روز ملی آزمایشگاه که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد سپاسگزاری کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این همایش مجازی ملی به میزبانی دانشگاه لرستان در تاریخ 30 فروردین‌ماه به‌صورت مجازی برگزار شد و معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، معاون پژوهشی وزیر علوم و معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم در آن به سخنرانی پرداختند.

این همایش مجازی با سخنرانی دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، آغاز شد.

دکتر علی فرمانی، ریاست آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان را برعهده دارد.

آزمایشگاه مرکزی زیرنظر معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه، فعالیت می‌کند.

متن پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با توجه به برگزاری همایش روز ملی آزمایشگاه به میزبانی دانشگاه لرستان، ضمن قبولی طاعات و عبادات، برخود لازم می‌دانم با توجه به تلاش شبانه‌روزی معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان جناب آقای دکتر کرم‌پور و مدیران محترم آن معاونت، بالاخص رئیس محترم آزمایشگاه مرکزی جناب آقای دکتر علی فرمانی و تک تک کارشناسان محترم دلسوز و متخصص آزمایشگاه مرکزی خداقوت عرض کنم.

همچنین حمایت بی‌دریغ رئیس محترم دانشگاه جناب آقای دکتر نظری بلاشک در این موفقیت کم نظیر حائز اهمیت است که از ایشان تقدیر و تشکر بعمل می آید.

به مجموعه روابط عمومی دانشگاه لرستان که اخبار چنین همایش ملی و دشواری را بازتاب سراسری دادند نیز خسته نباشید عرض می‌کنم.

بازتاب همایش روز ملی آزمایشگاه در وزارت علوم تحقیقات و فناوری، صدا و سیما، سازمان استاندارد ملی ایران و بسیاری از خبرگزاری‌ها، همچنین سخنرانانی همچون معاونین محترم پژوهش و فناوری وزارت عتف، معاون محترم ریاست‌جمهوری و اساتید مشهور و متخصص، نشان از برگزاری با کیفیت این همایش ملی به میزبانی دانشگاه لرستان داشته است که مجدداٌ به تمامی برگزار کنندگان و حامیان این همایش خسته نباشید عرض می کنم و خداوند را سپاسگزارم که دانشگاه لرستان در عرصه ملی مورد توجه و حمایت مسئولان نظام قرار گرفته و این مسیر، با سرعت بیشتری در حال پیموده شدن است.


۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۹
۲۹۵ بازدید