اخبار

نشست هماهنگی درون‌سازمانی برای میزبانی همایش مجازی روز ملی آزمایشگاه

۱۴۰۱/۰۱/۲۸

به منظور تقویت هماهنگی‌های درون سازمانی برای میزبانی هرچه بهتر و کیفی‌تر مجازی همایش ملی روز ملی آزمایشگاه (30 فروردین‌ماه)، نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی درون‌سازمانی به میزبانی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست به ریاست دکتر مصطفی کرم‌پور، سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان برگزار شد و بخش‌های مختلف درون‌سازمانی از مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات، روابط عمومی، امور پژوهشی و بخش ارتباط با جامعه و صنعت و... دیدگاه‌های خود را در راستای هم‌افزایی برای میزبانی هرچه بهتر همایش ملی مجازی روز آزمایشگاه، بیان کردند.

دکتر علی فرمانی، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان نیز در این نشست حضور داشت و نقطه‌نظرات خود را برای میزبانی هرچه بهتر این رویداد مجازی ملی، بیان کرد.

دکتر مصطفی کرم‌پور، سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری در این نشست، توضیح داد که خوشبختانه جایگاه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در سطح وزارت علوم و شبکه آزمایشگاهی کشور، یک جایگاه ارزشمند است و همین باعث شده است که امسال، میزبانی همایش مجازی ملی گرامیداشت روز ملی آزمایشگاه، به دانشگاه لرستان، واگذار شود.

روز 30 فروردین‌ماه به عنوان روز ملی آزمایشگاه و زادروز حکیم، اسماعیل جرجانی، نام‌گذاری شده است.

انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران و شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران، همایش ملی مجازی گرامیداشت روز آزمایشگاه را به میزبانی دانشگاه لرستان در روز 30 فروردین‌ماه برگزار می‌کنند.

این همایش ملی، از ساعت 8 صبح روز 30 فروردین‌ماه به صورت مجازی، آغاز می‌شود.

لینک شرکت در همایش:

http://luwebc.viannacloud.ir/class/76/17219

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۵
۳۷۷ بازدید